Hubper Jaaroverzicht 2020

2020 zit erop! Het was een bijzonder jaar, waarin we massaal online geleerd hebben! Dit jaar gingen er veel klanten aan de slag in Hubper om hun organisaties te ontwikkelen. We zetten de belangrijkste highlights van alle academies in Hubper op een rij! 👇

Hallo nieuwe klanten! 👋

We hebben in 2020 veel nieuwe klanten mogen verwelkomen. Er kwamen meer dan 80 hele vette organisaties bij die een eigen Hubper academy hebben. Zo zijn bijvoorbeeld Atletiekunie, Groothuis Bouwgroep & CureYou Hubper gaan gebruiken.

En nieuwe klanten betekent ook nieuwe gebruikers. In 2020 groeide het totaal aantal gebruikers met meer dan 60%! 🚀

Hier werd het meest over geleerd👇

Afgelopen jaar rondden de gebruikers meer dan 130.000 (!) e-learnings succesvol af.  Naast e-learnings werden er ook veel meetups georganiseerd & micro-learnings gevolgd.

De meest populaire thema’s in 2020 waren: Financieel, Duurzaamheid, Gezondheid / COVID-19. Voor laatstgenoemde maakten we voor verschillende doelgroepen modules over de impact van COVID, bijvoorbeeld voor ondernemers, financieel adviseurs & medewerkers bron- en contactonderzoek.

Dinsdag = leerdag 📅

In 2020 was dinsdag de meest populaire dag om te leren. De maandag staat op een mooie tweede plek. In het weekend wordt er het minst gestudeerd.

We leren ook steeds meer op mobiel. Hierin zien we een grote groei ten opzichte van 2019. In 2020 werd er 20% op mobiel geleerd en 80% via de laptop of pc.📱

Trots! 🎉

We zijn heel trots op de groei van afgelopen jaar! En niet alleen op de groei van onze klanten, maar ook bij Hubper. Zo verhuisden we begin 2020 naar een heel vet nieuw kantoor. Helaas hebben we hier vanwege corona nog niet veel van kunnen genieten, maar des te trotser zijn we op hoe we vanuit huis met het team zo hard hebben kunnen doorbouwen aan het platform. Afgelopen jaar is het Hubper-team flink gegroeid – er kwamen 12 nieuwe collega’s bij! En nu is het zover; eindelijk is het 2021. We hebben er zin in en er zijn een hoop mooie plannen. We gaan er een mooi jaar van maken! 🚀

Ervaar onze online academy

Benieuwd wat Hubper voor jouw organisatie kan betekenen? Vraag vrijblijvend een demo aan en ontdek alle mogelijkheden van ons online leerplatform.